Известие

Collapse
No announcement yet.

скърцане в стабилизираща щанга EIBACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • скърцане в стабилизираща щанга EIBACH

    Знам, че малцина във форума имат стабилизиращи щанги Eibach, но въпреки това се надявам да получа отговор на въпросът:
    Как за бога да я накарам да спре да скърца?

    Пълна хронология на събитията:
    • Купих я пролетта на 2010. В комплекта си имаше тампони и до колкото помня малко смазка.
    • Монтирана е при Драго в Extreme Tunning от чийто съвети и помощ съм доволен.
    • 2 месеца по късно започна да прискърцва. Коментирах го с Нено, който ми каза "тъй ще си я караш".
    • Постепенно ми се разскърцаха и Powerflex-а на горните носачи и реших че е време за смазване.
    • Ноември 2010 я закарах при Румен. Използва морска грес от Pro Speed. 2-3 дена след смазването пак се разскърца.
    • Закарах му я пак. Смаза я отново, като изкара една седмица преди да се разкърца.

    Румен ми обърна внимание, че тампона е доста по мек от нормалния полеоретан!!! Обсъждахме дали това не е причината. Спомням си, че като пристигна ми направи впечатление мекотата. Бе като гума, въпреки червения цвят. Тоест не са омектали с времето.

    Самото скърцане не винаги се появява. Един ден го има, другия не. Усеща се само при малка скорост на бабуни (легнали полицаи, пропадания в пътя, дупки). Когато е студено скърца повече. Като пусна музиката намалява, а като я усиля изчезва напълно. Т.е. не е нетърпимо, но ме дразни.
    Лесно се констатира при повдигане с крик (имам си хидравличен). Щангата не се движи плавно, а на тласъци от което се чува припукване.

    И отново на въпроса:
    Как за бога да я накарам да спре да скърца?
    Друг вид грес ли да ползвам? Ако се изработят тампони от твърд полеоретан или някакъв друг материал?

    ПП
    Относно возията и стабилността която ми дава тая щанга не се оплаквам. За нищо на света няма да я махна, дори и да скърца.
    sigpic 156SW 1.9JTD 16V

  • #2
    искам да ви питам че като ми и през наи малките дупки колата мн яко друса цялата предница ми играе ,амортисиорите са здрави от носачи ли от каде идва това леко тропане

    ---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:46 ----------

    тампони ?

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Mladenov Покажи съобщение
      искам да ви питам че като ми и през наи малките дупки колата мн яко друса цялата предница ми играе ,амортисиорите са здрави от носачи ли от каде идва това леко тропане

      тампони ?
      Благодаря за изчерпателния отговор, колега. Точно потемата.
      sigpic 156SW 1.9JTD 16V

      Comment


      • #4
        Ладови тампони пич.Нема скърцане,камо ли тропане.

        Comment


        • #5
          това ли е решението за наще пътища ,а колко до колегата CTOMAHATA извинявай че се намесвам в твойта тема с друго питане

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
            Благодаря за изчерпателния отговор, колега. Точно потемата.
            Oпитай със спрей за верига на пистов мотор.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
              Ладови тампони пич.Нема скърцане,камо ли тропане.

              Ти май не четеш темата, става въпрос за по-дебела, спортна стаб. щанга !!!

              Въпрос към СТОМАНАТА :
              Всъщност в момента с оригиналните тампони от комплекта на Айбах ли си, или с други някакви полиуретанови?
              Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:34.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #8
                с оригиналните
                sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                Comment


                • #9
                  колко е сигурно че скърца щангата? неможе ли да е от горните носачи? и каква е разликата в стабилноста с тази щанга от обикновенната?
                  1.9JTD 105+

                  Comment


                  • #10
                    На всички тия "спортни" тампони е нужна смазка на всеки 2 месеца...ако не вярвате си сложете и сами ще се убедите.И другото което е че малко хора си признават...аз изкарах 3 месеца с полиуретана и се налижи смазкаа-вече не скърцат.
                    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                      И отново на въпроса:
                      Как за бога да я накарам да спре да скърца?
                      Друг вид грес ли да ползвам? Ако се изработят тампони от твърд полеоретан или някакъв друг материал?

                      ПП
                      Относно возията и стабилността която ми дава тая щанга не се оплаквам. За нищо на света няма да я махна, дори и да скърца.
                      Колега сигурен ли си че пука от щангата по шпринцип полиуретана може да се изработва с различна твърдост така че това че са по меки тампоните не трябва да е проблем. Проблем ще е ако тампоните нямат каналчета за задържане на греста. Що не питаш ферариста трой е с такива щанги дали не е направил калъп за тампоните.
                      А и да не си с полиуретан и на долните носачи защото от там може да идва едно скърцане подобно на пукане което се лекува лесно.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        имаш ли снимки от сглобяването на планките, които държат тампоните?

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=Bobi_33;805900]Ти май не четеш темата, става въпрос за по-дебела, спортна стаб. щанга !!!
                          И колко е по дебела тази щанга.Да не би да е 100мм.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                            Oпитай със спрей за верига на пистов мотор.
                            Даммм...Chain Lube оправя нещата
                            EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                            Suzuki GSXF600 99г.
                            Bravo 1.9 8V Multijet

                            Comment


                            • #15
                              Морската грес е чудесна за тази цел.Трябва да се провери дали тампона не е износен вече.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X